.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عهد مردم گيلان با رهبري ناگسستني است

مردم گيلان و فرزندان سردار بزرگ جنگل با حماسه حضور خود در راهپيمايي 22 بهمن عهدي ناگسستني با انقلاب و رهبري بستند.
امسال راهپيمايي 22 بهمن بيرق عزت و افتخار را به اهتزاز در آورد و پس از 31 سال نماد استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي را به نمايش گذاشت.

22 بهمن با حضوري وصف ناشدني و به جرات مي‌توان گفت بي‌نظير مردم خار چشم دشمنان و سايه‌سار طوباي دانايي، توانايي، زيبايي و نيكويي اين خاك سرچشمه هنر شد اما از آنجا كه شب‌پره را تاب ديدن نور نيست، خون‌آشام‌هاي جهان استكبار نيز ياراي آن را ندارند تا اين حماسه را آنگونه كه هست ببينند.

در مقايسه با مراسم‌هاي 22 بهمن سال‌هاي گذشته مي‌توان گفت امسال عزم مردم بيشتر جزم بود و همه با وحدت كلمه ثابت كردند كه آمريكا و انگليس هيچ كاري نمي‌توانند بكنند.

فرزندان سردار بزرگ جنگل هم‌پيمان با امام راحل و تجديد عهد با مقام معظم رهبري با حضور در راهپيمايي 22 بهمن كه پر شورتر و با شكوه‌تر از سال‌هاي گذشته بود، پاسخي محكم به غرب و ايادي داخلي آن دادند.

كفن‌پوشان مرد و زن، مردان و زنان پير، مادراني كه فرزندان خردسال را در آغوش داشتند و جانبازاني كه با ويلچر به صحنه راهپيمايي آمدند نشان دادند كه عشق رهبر و وطن آنها را به ميدان كشانده است.

اطاعت از رهبري، سلاح بصيرت و هوشياري در شعارهاي مردم هويدا بود و با فريادي رسا اعلام كردند كه كورسوي هر فتنه‌اي را با تندبادهايي نظير 22 بهمن در نطفه خفه مي‌كنند.

امسال حتي شعارهاي راهپيمايان رنگ و بوي ديگري داشت، «تنها ره عزت ما همين است، درخواست ما محو منافقان است».

پيرزني عكسي از امام (ره) و رهبر معظم انقلاب را در يك دست و پرچم ايران را در دست ديگر داشت و دليل حضور خود را تبعيت از فرمايش رهبر معظم انقلاب عنوان كرد.

سكينه خادمي گفت: آمده‌ام تا بگويم پشت ولايت فقيه و رهبري هستم، و بعد شعار مرگ بر آمريكا را سر داد.

مرد جواني كه دست فرزندش را گرفته بود تا لابه‌لاي جمعيت عظيم و خروشان گم نشود نيز گفت: شركت در اين راهپيمايي دفاع از خون شهدا، آرمان‌هاي امام راحل و انقلاب است.

قاسم مرادي افزود: اين انقلاب ساده به دست نيامده كه اكنون دشمنان بخواهند آن را حتي از دست ما بگيرند.

صداي فرياد «مرگ بر فتنه‌گر»، «مرگ بر آمريكا شيطان بي‌اراده» و «مرگ بر ضد ولايت فقيه» توسط راهپيمايان فضا را پر كرده بود.

يك دانشجو نيز اظهار داشت: كساني كه در فكر و انديشه توطئه عليه ايران اسلامي هستند اين حضور را ببينند و از ادامه راه فتنه‌گري دست بردارند.

رحيم خوشدل افزود: خواص و نخبگان جامعه تمام ارزش و اعتبار خود را مديون انقلاب هستند بنابراين بهتر است تا فرصت دارند مواضع خود را شفاف بيان كنند و به آغوش انقلاب بر گردند.

يك دانشجوي بسيجي ديگر نيز اظهار داشت: حضور حماسي مردم در راهپيمايي 22 بهمن به فتنه‌گري‌ها خاتمه داد.

احمد ابراهيمي گفت: با اين حضور پر شور مردم قوه قضائيه بايد با سرانه فتنه به طور جدي برخورد كند.

در پايان اين راهپيمايي مردم گيلان با قرائت قطعنامه‌اي حفظ نظام را بزرگ‌ترين واجب و حمايت از ولايت فقيه كه نماد اسلاميت، جمهوريت و ضامن سلامت همبستگي نظام اسلامي است، را فصل‌الخطاب نهايي دانستند.
همچنين مردم گيلان خواستار بسيج همگاني و عزم ملي براي تحقق پيشرفت و عدالت به عنوان گفتمان مسلط دهه چهارم حيات طيبه انقلاب اسلامي شدند.

مردم گيلان در اين قطعنامه خواستار برخورد قوه قضائيه با هتاكان مقدسات و فتنه‌گران شدند و از برخي خواص كه از حيثيت انقلاب و نظام كسب وجاهت كرده‌اند، خواستند تا به تبعيت از مقام معظم رهبري با صراحت صف‌شكنان و اغتشاشگران را محكوم كرده و دين خود را به اسلام و انقلاب ادا كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.